onsdag 4 september 2013

Den som väntar på något gott...

Metaller är helt rätt inom inredning just nu. Mässing, guld, silver och koppar är detaljen som ger den rätta känslan. Jag har länge kikat på Tom Dixons ljushållare Etch, den är så fantastiskt vacker! Då jag gärna vill ha ett stilleben av ljushållare i metall har priset tyvärr fått mig att avvakta men den står fortfarande kvar på önskelistan.

För en tid sedan fick jag dock syn på ljushållare i koppar från HM Home. De är som gjorda för det tilltänkta syftet och dessutom lite mer snälla mot plånboken. De verkar omåttligt populära för de sålde till min förtvivlan slut på nolltid! Till min lycka gick de för någon dag sedan återigen att beställa - dock med levereras först i december. Självklart slog jag till, den som väntar på något gott...

Bild lånad från HM.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar